Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Gmur

1. 10. 2010 7:55
to neni diskriminace

ten pan porusil pravidla, se kterymi souhlasil.

0 0
možnosti

Yurek

1. 10. 2010 12:58
Re: to neni diskriminace

No vždyť o tom přece ten článek je..

0 0
možnosti

ippokorny

30. 9. 2010 23:19
To tu již bylo za komunistů a možná je i dnes

Lístek z Liberce do německého Zittau byl mezinárodní a patřičně dražší, tak jsme si koupili vnitrostátní lístek do Varnsdorfu a vystoupili na půli cesty. A byl řev. P.P.

0 0
možnosti

krejcos

30. 9. 2010 17:28
Ten profesor

měl nedostatek fantazie, nebo je to rovnou hlupák. Kdyby se bránil tvrzením, že je musulman a potřeboval vystoupit, aby se mohl pomodlit, nic by neplatil. 

0 0
možnosti

Gmur

1. 10. 2010 8:18
Re: Ten profesor

Tezko. Pisete trochu nejapnosti.

Duvod vystoupeni neni relevantni. No, a pomodlit se nejaky musulman muze kdekoliv.

0 0
možnosti

PájaZítra

30. 9. 2010 15:38
kontrola?

A jak přijdou na to, že cestující vystoupil dřív? To tam mají na nádražích turnikety, kde kontrolujou vystupující, esli náhodou nepřijeli bez jízdenky nebo nevystoupili jinde než měli???

0 0
možnosti

SYETEY-KOTZOUR

30. 9. 2010 15:57
Re: kontrola?

v británii ukazujete lístek při výstupu....aspoň, když jsem tam byl, tak tomu tak bylo.

0 0
možnosti

gumidos

30. 9. 2010 15:13
Podobně

kostrbatou logikou bychom mohli dojít k tomu, že pekař Vám prodá 1 rohlík za 1 Kč a zabalí ho do pytlíku. Pokud si jich vezmete 10, tak je jednotlivě zabalí do pytlíku a prodá Vám je za 5 Kč, ovšem s výhradou na pytlíku, že je musíte sežrat sám a celé bez zbytku. Jestli Vás uvidí vyhazovat nedojedený rohlík, pak Vám napastí pokutu 15 Kč.   I zde se prodejce snaží neakceptovat, že po prodeji rohlíku má prostě malou šanci ovlinit, co s rohlíkem bude.

Ty dráhy by nakonec mohly účtovat pokutu i při úplném nenastoupení jízdy, aby byl pitomostem vrchol.

0 0
možnosti

Gaspard

30. 9. 2010 16:03
Re: Podobně

Celá logika spočívá v tom, že v bodě C někdo (obec, country apod.) dotuje spoje z a do daného místa z důvodů udržení dopravní obslužnosti, jinak by přišli o daňové beránky-otřes-se. Zároveň ale nechtějí doplácet jízdné lidem z bodu B nebo D. Proto se s železnicí dohodly na tomto úchylném systému slev, který se pak železnice snaží na své náklady kontrolovat.

0 0
možnosti

Gaspard

30. 9. 2010 15:08
No to je hloupost!

Cena liniové dopravy se většinou kalkuluje per kilometr resp. míle a násobí se koeficientem nebo se připočítává fixní příplatek za převravní kategorii/třídu (rychlík, courák, I. třída, II. třída apod.). A to právě proto, že provoz soupravy na 1km tratě je v podstatě fixní. Jakékoliv nesmyslné slevy typu A-C ano, A-B ne jsou většinou způsobeny zásahem státní nebo samosprávní moci (potřebují udržet nějakou dopravní obslužnost v místě C, jinak se jim tam lidi odstěhujou).

0 0
možnosti

Glock Mark VIII.

30. 9. 2010 14:51
hezké, pište dále

Jsem rád, že jste se resuscitoval a opět píšete. DíkyR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 79
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2292x
Je obtížné najít hloupější a nebezpečnější způsob rozhodování než dát tato rozhodnutí do rukou lidem, kteří nic neplatí za to, že se zmýlí.
-- Thomas Sowell