Děkujeme za pochopení.
Gmur
to neni diskriminace
ten pan porusil pravidla, se kterymi souhlasil.
ippokorny
To tu již bylo za komunistů a možná je i dnes
Lístek z Liberce do německého Zittau byl mezinárodní a patřičně dražší, tak jsme si koupili vnitrostátní lístek do Varnsdorfu a vystoupili na půli cesty. A byl řev. P.P.
krejcos
Ten profesor
měl nedostatek fantazie, nebo je to rovnou hlupák. Kdyby se bránil tvrzením, že je musulman a potřeboval vystoupit, aby se mohl pomodlit, nic by neplatil.
Gmur
Re: Ten profesor
Tezko. Pisete trochu nejapnosti.
Duvod vystoupeni neni relevantni. No, a pomodlit se nejaky musulman muze kdekoliv.
PájaZítra
kontrola?
A jak přijdou na to, že cestující vystoupil dřív? To tam mají na nádražích turnikety, kde kontrolujou vystupující, esli náhodou nepřijeli bez jízdenky nebo nevystoupili jinde než měli???
SYETEY-KOTZOUR
Re: kontrola?
v británii ukazujete lístek při výstupu....aspoň, když jsem tam byl, tak tomu tak bylo.
gumidos
Podobně
kostrbatou logikou bychom mohli dojít k tomu, že pekař Vám prodá 1 rohlík za 1 Kč a zabalí ho do pytlíku. Pokud si jich vezmete 10, tak je jednotlivě zabalí do pytlíku a prodá Vám je za 5 Kč, ovšem s výhradou na pytlíku, že je musíte sežrat sám a celé bez zbytku. Jestli Vás uvidí vyhazovat nedojedený rohlík, pak Vám napastí pokutu 15 Kč. I zde se prodejce snaží neakceptovat, že po prodeji rohlíku má prostě malou šanci ovlinit, co s rohlíkem bude.
Ty dráhy by nakonec mohly účtovat pokutu i při úplném nenastoupení jízdy, aby byl pitomostem vrchol.
Gaspard
Re: Podobně
Celá logika spočívá v tom, že v bodě C někdo (obec, country apod.) dotuje spoje z a do daného místa z důvodů udržení dopravní obslužnosti, jinak by přišli o daňové beránky-otřes-se. Zároveň ale nechtějí doplácet jízdné lidem z bodu B nebo D. Proto se s železnicí dohodly na tomto úchylném systému slev, který se pak železnice snaží na své náklady kontrolovat.
Gaspard
No to je hloupost!
Cena liniové dopravy se většinou kalkuluje per kilometr resp. míle a násobí se koeficientem nebo se připočítává fixní příplatek za převravní kategorii/třídu (rychlík, courák, I. třída, II. třída apod.). A to právě proto, že provoz soupravy na 1km tratě je v podstatě fixní. Jakékoliv nesmyslné slevy typu A-C ano, A-B ne jsou většinou způsobeny zásahem státní nebo samosprávní moci (potřebují udržet nějakou dopravní obslužnost v místě C, jinak se jim tam lidi odstěhujou).
Glock Mark VIII.
hezké, pište dále
Jsem rád, že jste se resuscitoval a opět píšete. Díky
- Počet článků 79
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 2292x
-- Thomas Sowell